Allmänt, Motivation, Tips I Livet, söndagens sevärda Elliott Hulse, always strive to become the strongest version of yourself, filosofi, never say you can't, strong, stronger, strongest, strongman, video, yo elliott

Söndagens sevärda

Hej på er! 
 
Idag är det vilodag från gymmet, det är lika viktigt som träningen själv. Jag passar då också på att tanka kroppen med bra mat, här ser ni min middag som består av 250 g laxfilé, 2 dl ris (okokt), grönsaker och spenat. Riktigt smarrigt om jag frå säga det själv :P . Ska alldeles strax göra en ananaspaj/kaka, ett recept som jag fått av min syster. 
 
 
 
Jag tänkte börja med ett litet nytt inslag på bloggen, det kallas "söndagens sevärda" där jag kommer lägga upp ett videoklipp som jag tycker är värd uppmärksamhet. Det kan vara allt från instruktionsvideor till motivation och filosofi.
 
Först ut på scenen är en som jag har nämnt förut, Elliott Hulse. Hans kanal finner ni HÄR. Det här är ett ihopsamlat klipp som bjuder på många intressanta sätt att se på livet, några av dessa har jag nämnt tidigare. Ta en titt vetja!
 
 
 
 
Hoppas att ni uppskattar det. Tankar och idéer är till för att spridas. Skulle alla sitta i sina egna tankar skulle det inte bli mycket gjort! 
 
Stay strong!
Stay tuned!