planera smart!

Hej på er! 
Tänkte skriva om en sak som jag har behövt träna på 
en längre tid.  Det är att planera min tid, planera min träning och mina måltider. Det var och är fortfarande en av mina största utmaningar. Eftersom jag är student så har jag ett extremt varierande schema. Idag går jag tex i skolan till 21:00 eftersom jag har labbar. 
 
 
Därför gäller det alltså att man är bra på att planera sina dagar. Jag lagade mycket mat igår så att jag har till idag. Jag tog med mig två matlådor och två doser proteinpulver,  jag hoppas att detta räcker. Det är ju planerat att jag ska träna efter labben och vi får väl se hur det går, men jag vet i allafall att jag är förberedd matmässigt.
 
Ibland önskar jag att jag hade ett vanligt jobb där man hade sina fasta arbetstider. Det hade gjort det så mycket lättare att få in rutin på allt. Samtidigt så finns det en viss charm med att ha varierat schema,  man är liksom hela tiden på tå och man lär sig att vara flexibel och anpassa sig till det oförutsägbara! Man kan om man vill!!
 
Stay strong!
Stay tuned!