Allmänt, Personliga framsteg, studentliv 100%, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, hockey, ledigt, never say you can't, skridskor, stark, stark kille, stat, staystrong, staytuned

Skridskor på!

Hej på er! 
 
Idag var det ledigt från gymmet så då passade jag på att åka lite skridskor. Finns nog ingen bättre motion än
det alltså! Jag körde några spurter och man känner att hela kroppen (främst bålen) måste jobba. För alla 
er som försöker få till den där fasta rumpan, glöm allt vad utfall och squats heter, åk skridskor och riktigt
tryck ifrån med skridskorna, då bränner det ganska bra kan jag säga! 
 
Figur: Det gällde att klä på sig, det blåste ganska bra på slätten! ^^
Figur: Bara glida runt och lyssna på musik och filosofera! ;)
 
Figur: Skönt att snöra på sig skridskorna igen, var 5-6 år sedan jag slutade men fortfarande roligt! 
 
 Figur: Väldigt tomt! ^^
 
Figur: Spurter var riktigt nice! :P
 
Video: Älskar ljudet av skridskor som skär isen! 
 
Det var bara jag och två andra på banan så jag kunde köra lite som jag ville, framlänges, baklänges, slalom...
You name it! 
 
Körde ungefär 40 min och det blev säkert att jag åkte runt 8 - 10 km. Räknade inte varven
men kan tänka mig att det blev minst 20 st á 400 m. 
 
 
Imorgon är det tunga marklyft som gäller så nu blir det att gå och lägga sig i tid och ge kroppen de bäst 
möjliga förutsättningarna. Målet är att köra på 200 kg, vi får se hur det går. 
 
Stay strong!
Stay tuned!