Allmänt, Personliga framsteg 100%, 2016, 210 kg, PR, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, deff, deff2016, diet, dieta, fitness, fitnessblogg, marklyft, never say you can't, personbästa, personliga framsteg, simzore, simzore fitness, stark, stark kille, starkare

PR i Marken!

Hej på er! 
 
I helgen var jag till örebro en sväng och firade min födelsedag lite i förskott. Var kul att få träffa familjen
igen. Det blir någon månad mellan varje träff så det är jättetrevligt när det väl händer. Som alltid går det 
extremt fort och vips så var det måndag igen. 
 
I måndags tränade jag bröst och triceps och då lyckades jag göra rekord i bänkpressen. 2x110 kg.
Känna som att det äntligen börjar lossna efter att ha stått stilla ett tag. Det ironiska är att det är nu
när jag deffar och ligger på kaloriunderskott som jag är som starkast. 
 
Figur: 180 kg på uppvärmningen kändes riktigt bra. Glömde ta bild på 210 kg :P
 
Igår gjorde jag också nytt rekord i marklyften, 210 kg lyckades jag maxa! det kändes enormt skönt att 
få upp den vikten, och tekniken kändes bra. Nu är målet att ta 3 ggr kroppsvikten, vilket i nuläget 
är ca 215 kg. Dock minskar kroppsvikten för varje dag som går så det är nog ett mål jag klarar ganska snart. 
Inte för att jag ska maxa varje pass, det blir återigen om en månad kanske. 
 
 
Figur: Lite flingor med banan och mjölk för att öka kolhydratintaget, smarrigt! ^^
 
Idag förtjanade jag en vilodag tyckte jag, därför passade jag också på att skriva lite i bloggen. Ska skriva 
några inlägg med heta träningstips framöver så....
 
Stay strong!
Stay tuned!