Allmänt 100%, 2016, always strive to become the strongest version of yourself, never say you can't, påsk, staystrong, staytuned, stayy, tränign, träning, våffeldagen, våfflor

Påsken 2016

Hej mina vänner! 
 
Idag var det då en fin dag! förstår inte varför jag sitter inne, väntar på att maten blir klar, sen ska
jag gå ut på en promenad i det underbara vädret. 
 
Jag hoppas att ni hade det bra i påsk. Jag firade den tillsammans med min morrmor och morfar och 
det var riktigt trevligt. På lördagen var det så fint ute så jag hjälpte till lite i trädgården med att kratta 
löv. 
Figur: Fick Låna morfars arbetarkläder, riktigt retro! ;)
 
Och ja, det blev en del godis... En hel del godis faktiskt. Jag bestämde mig för att inte räkna
kalorier under påsken. Några dagar utan att räkna kalorier kan man komma undan med och eftersom
jag inte tävlar eller något så är det ju synd att inte unna sig någon gång ibland. Dessutom hade
jag bara mått dåligt av att vet hur mycket jag faktiskt åt! ;)
 
Figur: Man kan ju unna sig lite godis ibland... ^^
 
Det var ju perfekt tajming eftersom det också var våffeldagen och då var det ju självklart att det
nya våffeljärnet som jag fick i present skulle invigas, det fungerade riktigt bra. Blir nog våfflor
varje helg nu framöver, hehe ^^
Figur: Present från mormor och morfar, uppskattas verkligen! 
 
Figur: Så gott med våfflor! 
 
Figur: Mormor gjorde några minipizzor efter påskbordet, man svälte inte direkt! 
 
Jag tror att helgens ätande gjorde susen för mina muskler, gjorde PR igår på knäböjen med 5x132,5 kg. 
Jag borde maxa 2 ggr kroppsvikten vid det här laget. Får se om jag ska göra ett försök nästa vecka. 
 
Slutligen vill jag bara dela med mig av ett riktigt roligt videoklipp med Johan glans där han pratar om 
påsken. Nu ska jag äta, ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi! :D
 
 
 Video: Så sant, vi är lite knasiga! ;)
 
Stay strong!
Stay tuned!