Allmänt, Kost 100%, always strive to become the strongest version of yourself, bänkpress, never say you can't, personlig träning, simon, simzore, simzore fitness, träning, träningsblogg

Vill du bli stark? ät det här!

Hej på er! 
 
Hoppas att ni alla har det bra en... tisdag som denna. Börjar bli lite dagvild tror jag, alla dagar flyter liksom
ihop :P Jag själv har varit inne i skolan en sväng och fixat lite, ni kommer få se vad jag håller på med så
småningom, vill att det ska bli så bra som möjligt innan bara! 
 
Figur: En (eller 7) Våfflor om dagen är bättre än dunderhonung för magen! ;)
 
Började dagen med en helt okej frukost, 6-7 våfflor med sylt, jordgubbar, banan, glass och kalorifri chokladsås.
Mycket gott om jag får säga det själv, och inte alltför många kalorier, runt 600 kcal :)
 
efter ett par dagars relativt mycket ätande så håller formen i sig hyfsat ändå, körde bänkpress idag och
lyckades klämma 4 set, 3 reps på 107,5 kg vilket är tangerat personbästa för min del. Med lite mer mat 
vore det inte helt fel att pressa 110 kg nästa gång jag har 3 reps på schemat. 
 
Figur: Formen inte helt i oårdning, lite uppsvälld men inte så farligt! ^^
 
Resten av passet gick åt till lite axel-och tricepsövningar men det körde jag lite igår så de var slitna kände 
jag. Får se om det blir ett pass imorgon, annars blir det på torsdag! 
 
Ha det gött så hörs vi mina vänner! och kom ihåg...
 
Stay strong!
Stay tuned!