Allmänt, studentliv 100%, LIU, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, civilingenjör, examen, ingenjör, master thesis, never say you can't, stark, stark kille, starkare, student

Inte längre student! ^^

God kväll kära läsare! 
 
Nu är skolarbetet i princip helt avklarat, det är bara några småsaker som måste göras och
sedan är det klart! Jag hade min framläggning idag tillsammans med min exjobbspartner. Jag 
tycker att vi skötte oss bra och examinatorn verkade nöjd. 
 
Figur: Presentationen gick som den skulle! ^^
 
 
Det var inte så många åskådare där, många studenter har troligtvis åkt hem till sina hemorter
 eller har tentor. Min mormor och morfar var dock där vilket var jättekul. De var också tacksamma 
att de blev ditbjudna. 
 
Figur: En fin gåva från mormor och morfar, tack! :D
 
Efter framläggningen följde jag med mormor och morfar hem till dem. Så nu sitter jag på östkusten 
och har det bra! I helgen ska jag till syrran och fira min examen där också, det ser jag verkligen fram 
emot. Var ett tag sedan vi sågs! ^^
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - Anonym:

Grattis till examen!

Svar: Tack så mycket! :D
Simzore