Allmänt, Personliga framsteg, kosttillskott Kroatien, always strive to become the strongest version of yourself, energetics, never say you can't, resa, sarek70, träna, träning på semestern, träningsblogg, utomlands

Väskan är packad!

Hej på er! 
 
Figur: Kroatien ^^
 
Snart bär det av till Kroatien, väskan är packad och humöret är på topp. Gjorde några ärenden 
på stan igår och ett av dessa var att köpa ett träningsband. Jag hade ett sedan innan men det var
alldeles för lätt. Det finns så mycket man kan göra med ett simpelt gummiband för att hålla igång
kroppen. 
 
Figur: Köpte detta på intersport, hade ganska bra styrka, tar inte alls stor plats i väskan. Perfekt! ^^
Ett redskap som man kan träna vad som helst, bara fantasin sätter gränserna!
 
Dessutom packade jag med mig proteinpulver för att säkerställa att jag får i mig tillräckligt med protein.
Många kanske tycker att jag går för långt och är för petig, jag menar vad gör en vecka hit och dit med 
lite sämre kost och träning? Det man kanske inte tänker på är att det påverkar träningen även efter
semestern. Om man inte håller igång kan man inte förvänta sig att man ska börja där man senast slutade
om det har varit ett uppehåll på 1-2 veckor. För min egen del tar det minst 2, om inte 3 veckor att komma tillbaka efter resan, så det kan bli ett glapp på 5 veckor vilket är nästan 10% av ett helt år...
 
Sen måste jag ju säga det också att jag verkligen inte "lider" av att ta med mig träning och protein, tvärtom. Det är min glädjespridare och min hobby. Samma som med alla dessa Pokemon Go- spelare där ute, de lider inte av att gå ut och ta en promenad för att hitta nya pokemon. 
 
Figur: Då tar vi fram den stora ryggan igen då #FörjävlaTungt
 
Jag hoppas att ni har en fortsatt trevlig dag och att vi snart hörs igen, kom ihåg att även på semestern....
 
Stay strong!
Stay tuned!