Allmänt always strive to become the strongest version of yourself, fitness, fitnessblogg, hjälp med träning, motorcykel, never say you can't, simzore, simzore fitness, träning

Träning & äventyr

Hej på er, hoppas att ni har det bra. Jag sitter själv i solen och bygger på brännan lite ^^

 

 Figur: Måste passa på när man kan! :D


Idag kör jag en vilodag efter tvårt tunga träningsdagar. Passet i onsdags bestod nästan bara av knäböj och eftersom jag inte hade någon utrustning så blev det extra jobbigt. Lyckades ändå med de vikter som jag skulle 4 set, 2 reps på 140 kg. 😉 Har dock fortfarande träningsvärk, haha. Igår följde pappa med och tränade lite med mig, han testade på marklyft och hans teknik var faktiskt ganska bra. Jag avstod från marklyft en den gången gör att mina smalben måste läka ihop. Jag nöjde mig med roddar, chins och lite annat smått och gott! 😋

 

 Figur: Ut på lite äventyr med motorcykeln är alltid kul! ^^


På eftermiddagen drog jag och pappa ut med motorcykeln och kollade runt lite. Nästa år ska jag ta motorcykelkort hade jag tänkt, så kan jag åka runt på lite mer äventyr! ☺🏍

Stay strong!
Stay tuned!