Allmänt, Personliga framsteg 100%, Kroatien, always strive to become the strongest version of yourself, bad, beach16, beach2016, croatian, never say you can't, parasailing, sol, solnedgång, sun

Åter på hemmaplan! #Taggad!

Hej på er!
 
Vissa kanske har märkt av min frånvaro, andra inte. Hur som helst så kan jag genast lugna er med att 
säga att jag varken har blivit bortförd av pokemons eller korsat havet och fallit ner från världens ände. 
Inte världen ände, men jag har ändå varit ganska långt borta, jag och några killkompisar gjorde en liten
resa som var en perfekt kombination av fest, sol/bad och äventyr, inte nödvändigtvis i den ordningen, men jag 
måste säga att drinkarna på ett av ställena var fantastiska och biverkningar som bakfylla verkar inte existera 
där nere ^^. 
 
Figur: VI hittade på mycket skoj i Kroatien, åker tillbaka med säkerhet! 
 
 
Vi gjorde en del utflykter, bland annat hyrde vi en bil och begav oss till Dubrovnik, kanske känner ni igen namnet
eftersom det var där man spelade in scener av Kings landing i The game of thrones. Lite kul at man "kände igen sig"  vid vissa ställen. 
 
Jag mötte min höjdskräck genom att göra para-sailing, åka fallskärm bakom en båt. Vet inte hur högt vi var uppe men utsikten var hur som haver inte att klaga på! Min vän som var lika (om inte mer) höjdrädd än mig höll hårt i handtagen. Lyckligtvis hände ingen olycka, tejpbitarna som fallskärmen hade reparerats med höll och så är jag ännu en erfarenhet rikare. Nästa steg är att hoppa fallskärm från flygplan, vilket ska göras någon gång i framtiden. 
 
Figur: Parasailing, en upplevelse som är en blandning av skräck och förtjusning! ^^
 
Vi var i Kroatien i 9 dagar och trots att vi åt ute i princip alla dagar så gick jag inte upp något i vikt. Jag minskade inte heller vilket var mer ett gott tecken. Nu återstår det att återigen komma igång med träningen och jag är mer taggad än någonsin! jag ska börja med ett nytt schema vilket jag i kommande inlägg ska kommentera och reflektera hur jag tänker. 
 
Ha en fortsatt bra kväll kära läsare! 
 
Stay strong!
Stay tuned!