Allmänt, Kost, Träning 100%, Mattips, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, mat, never say you can't, stark, stark kille, starkare, tacos

Taco Tuesday Madness!

Hej på er! 
 
Tisdag var det idag ja! antar att ni har hört talas om taco friday, men har ni hört talas om taco-tuesday?
Nu har ni det i alla fall! ^^  Hade lite köttfärs som jag var tvungen att laga till så då passade jag på.
Tacos är ju både relativt kalorisnål mat och dessutom grymt gott! 
 
Figur: Tacos... På en tisdag?! Ajjemän! ^^
 
Träningspasset gick inget vidare idag, vet inte vad det kan vara som är fel. Jag är inte trött eller så,
det är bara det att allt som jag brukade lyfta ganska lätt för typ en vecka sedan känns tungt nu. 
Jag ska se om det blir bättre under veckan, kanske öka kalorierna något för att se om musklerna 
orkar lite mer. (körde 3 reps 3 set på 100 kg i bänkpressen, brukar köra 5 reps 5 set i vanliga fall).
 
Annars är det ju så att ibland har man kassa träningspass. Det är bara att acceptera. Det gäller dock
att minimera dessa pass och om det håller i sig försöka vända den dåliga trenden. 
 
Får se vad jag ska hitta på resten av kvällen, önskar er alla en fortsatt trevlig en så hörs vi!
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - Matilda Berlin:

Älskar taco-tuesday! ;) jag tar det stegt längre och kör taco-thursday ikväll istället 👍🏼

Svar: Haha, det gör du verkligen helt rätt i! Tacos är alltid gott ^^
Simzore