Allmänt, Kost 100%, 2016, always strive to become the strongest version of yourself, beach16, beach2016, diet, dieta, information kost, kallt, kost, kostinformation, never say you can't, sommar, vinter

Hyllar livet med mat!

God kväll min vänner!
 
Hoppas att ni alla har det bra! gud vad kallt det är ute, man börjar undra varför jag ens gör mig
redo inför beach 2016, kommer ju ändå inte att bli någon. Vad det känns som nu iaf, haha. Reservplanen
blir att boka en sista minuten till varmare breddgrader.... Det tror jag att det blir i vilket fall ^^.
 
inte nog med att det är kallt ute, de renoverar lägenheterna under mig och de har troligtvis stängt av värmen 
där. En konsekvens av det är att mitt golv blir iskallt. Var svårt att ta sig upp i morse kan jag säga :P. 
 
Men problemlösaren som jag är så drog jag på raggsockorn och tände lite värmeljus, nu är det riktigt
mysigt i lägenheten. ;) 
 
Figur: Dagens kvällsmål/mellanmål/efterrätt #hyllarlivetmedmat
 
Äter nu lite "kvällsmat" i form av en skål med cheerios, jordgubbar och kokosmjölk med chokladsmak.
Riktigt gott måste jag säga, det är mer som en efterrätt. Kokosmjölken har till och med mindre kalorier än 
vanlig mjölk. Det finns alltid bra allternativ till olika maträtter som gör en diet mindre jobbig, det gäller
bara att vara intresserad nog att söka alternativen och inte fastna i det bekväma! :)
 
Figur: Riktigt god, laktosfri och inte mer kalorier än vanlig mjölk, Alpro, what else? ;)
 
En diet behöver inte vara en kompromiss av vad man äter, snarare bara lite mer medvetenhet i hur 
mycket man äter.
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - Matilda Berlin:

Åh så löjligt gott det ser ut!

Svar: Haha, ja det var det också kan jag lova! ^^ Det är bara att prova på själv ;)
Simzore

#2 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

det där såg gott ut

Svar: hehe ja, att något så simpelt som flingor och "mjölk" kan vara så gott! ;)
Simzore