Allmänt, Kost, vlog alternativ, always strive to become the strongest version of yourself, fitness, fitnessblogg, fitnessfreak, gå ner i vikt, hälsa, hälsosamt, kalorier, never say you can't, nytt pb, nyttig mat, nyttigt, räkna kalorier, snacks, staystrong, staytuned

Hur mycket kalorier finns det i snacks?!

Hej på er! 
 
idag tänkte jag faktiskt visa ett litet informellt video-klipp om vad vissa snacks innehåller. Många (inklusive mig 
Själv) tänker oftast inte på vad det är man stoppar i sig på fredags- eller lördagskvällen. Det är inget fel med det,
 absolut inte. Men om man sikta på att gå ner något kilo så är det ofta inte under vecko-måltiderna man ska
lägga fokuset på. Det är ofta snarare på helgen som många kalorier konsumeras i form av snacks och 
efterrätter. 
 
Figur: Det blev en del igår..... ;)
 
Som sagt, har gjort ett litet klipp där ni får se vad saker innehåller kalori-mässigt. Hoppas att ni gillar det
och inte blir alltför uppskrämda ;) 
 
 
 
Som jag nämde i videon, om ni gillar detta, let me know. Då kan jag göra fler liknande klipp där 
jag även kan gå igenom mat. Det svåra är ofta att få en uppfattning om vad som innehåller 
mycket resp. Lite kalorier.
 
Ha en bra söndag!
 
Stay strong!
Stay tuned!
 
#1 - - chatrin perjans:

Stort tack för ett intressant inlägg. Hoppas du inte föräter dig.
Svårt att lägga i frysen o spara, kanske chokladen o jordgubbarna då. Men godast att äta medesamma.