Allmänt, Personliga framsteg, Träning, träningspass 100%, 2016, always strive to become the strongest version of yourself, aminosyror, biceps, comeback, deadlift, kost, kosttillskott, kosttips, marklyft, never say you can't, nyttig mat, nyttigt, omega-3, staystrong, staytuned, svensktkosttillskott, svensktkosttillskott.se, träning, träningsblogg

En fantastisk dag!

God kväll! 
 
Återigen var det en fantastiskt fin dag ute idag! Jag gick en promenad på lunchrasten och det var nästan 
så att man inte ville gå in igen, haha. Annars flyter X-jobbet på och det är inte alltför långt kvar nu, snart har man 
(förhoppningsvis) sin civilingenjörsexamen. Känns lite konstigt att det snart är över, nu är framtiden lite
oviss, jag vet inte var jag hamnar. Det är läskigt men samtidigt spännande. ^^
 
 
Figur: Påväg hem från gymmet, skönt väder även på kvällen! ^^
 
Efter jobbet hämtade jag ut ett paket som jag beställde igår, svensktkostillskott är väldigt snabba när det 
gäller deras leveranser, det gillar vi! Beställde även ett paket från gymgrossisten men det har ännu inte kommit.
 
Frän Svensktkosttillskott köpte jag bara lite BCAA, dvs aminosyror som jag dricker under träning, inte för 
att det har så mycket inverkan på prestationen, mest för att det är gott, hehe! ^^ Jag tror dock att det är till viss 
nytta under deff när man ska gå ner i vikt utan att förlora alltför mycket muskelmassa. Köpte även Omega-3,
vilket är ett tillskott som jag skulle rekommendera som funderar på kostillskott, det har en mängd positiva effekter, bland annat för hjärtat och hjärnans normala funktion. Det är speciellt till folk som inte äter fisk,
som ofta får i sig för lite Omega-3. 
 
Figur: Inhandling från Svensktkosttillskott! 
 
Sista jag köpte var dragremmar, mina gamla började bli utslitna. Speciellt en av dem så en är längre än den
andra, vilket är lite jobbigt. Dock så gillar jag märket (better bodies) så jag köpte samma. De är rejäla
till skillnad från vissa andra man köper. 
 
Figur: Biceps och rygg fick jobba hårt idag! kändes skönt att vara tillbaka! ^^
 
Även om inte dragremmarna användes så flitigt idag så gick det ändå bra, nu efter förkylningen så 
tänkte jag hålla igen lite, men det gick ju sådär.... Drog några 3 reppare på 190 kg och lite tunga roddar 
för ryggen och avslutade med lite biceps. Det var ett ganska bra pass! nu hoppas jag kunna köra igång
på fullfart till nästa pass! Nu blir det middag! :D
 
Stay strong!
Stay tuned!