Allmänt, träningspass 100%, 2014, bli stark, bänkpress, fredagsmys, träna, träning

Fredagsfys & fredagsmys

Hej på er! 
Hoppas att ni har en bra kväll allihop! Själv 
Har jag precis ätit tacos och ska strax titta på 
film. Vilken film det blir återstår att se, flickvännen 
har väl förhoppningsvis något bra förslag. 
 
Dagens träningspass blev riktigt bra. Även om
jag tränade på tom mage, hade inte ätit på 5-6 
Timmar så lyckades jag ändå klämma en två-
Repare på 102,5 kg i bänkpressen. Det är långt ifrån pb men 
det kändes riktigt bra. Jag tror att mycket av min 
"Svaghet" beror på hjärnspöken som jag måste göra
mig av med. 
Har lite träningsvärk i benen sedan gårdagens pass 
men inte så farligt ändå.  Det värsta kommer nog i 
morgon. Verkligen passande eftersom vi ska ner till
Ullared då. Blir att halta sig fram i gångarna och tränga 
sig fram. Får se om det blir ett inlägg på vad jag köpt! ^^
 
 
Figur: triceps fick smaka på stryk!  ^^
 
Nu blir det lite naturgodis, fredagsmys gör
susen efter en tuff vecka! 
 
Stay strong!
Stay tuned!