Allmänt god mat

Back in The game!

Hej på er! 
Det var ett tag sedan sist, ett bra tag sedan!  Meningen var att jag skulle börja skriva på bloggen igen men tiden har inte räckt till. Jag har haft mycket att göra i skolan på senaste tiden. Började min master i höstas och jag trodde inte att skolan skulle ta upp så mycket tid som den har gjort. Det har blivit långa dagar och sedan träning på det. Då blev bloggen lite bortprioriterad, men nu har jag fått påtryckningar från alla håll om att jag ska börja igen så jag gör väl ett försök. Kommer kanske inte bli så frekvent som förut men jag gillar att skriva så ska försöka få in något inlägg då och då! :)
 
Dagens goda gärning för kroppen, storkok med massa nyttig och god mat. Lax och kyckling som proteinbas med ris, champinjoner och grönsaker.
 
Figurer: grunden till en bra fysik, nyttig och god mat!
 
Jag hoppas att jag kommer leva som jag lär, alltså...
 
Stay strong! 
Stay tuned! 
 
#1 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Åh va mkt mat!:D ser gott och färgglad ut! :D I like!^^

Intressant blogg du driver, btw!^^

Svar: Hehe ja, det är väl som de säger. Man äter lika mycket med ögonen som med munnen! ;) . Tack! Kikade in din blogg också och jag fann många läsvärda inlägg. Bra skrivna var de också :)
Simzore