Tjenamors!

Hej på er!
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, måste skärpa till mig. I mitt försvar så kan jag
säga att jag just nu jobbar med mitt kandidatarbete som har deadline ganska snart så
jag har gjort vissa prioriteringar den senaste tiden! ^^
 
 
Figur: Dagsform, bra pump i bröst och triceps idag, körde även en del axlar! ^^
 
Tänkte bara skriva det här inlägget för att visa att jag lever och att jag fortfarande är aktiv.
Var nyss på gymmet och körde ett brös/triceps-pass och det var riktigt skönt att ta ut sig.
Var förvånansvärt stark i lutande hantelpress trots min låga kroppsvikt, körde på 39 kg's-
hantlarna och jag lyckades klämma ut 8 reps på dem! det svåra är ju att få upp dem till start-
positionen men jag är en sån som anser att om man inte klarar att få upp vikten på första så
ska man inte köra på den vikten. Det är bara min åsikt....
 
Figur: Det sprack upp och blev fint nu på kvällen, riktigt skönt! ^^
 
Så mycket mer än så hade jag inte att rapportera om idag, får se om jag får någon mer
inspiration att skriva något intressant imorgon, någon som har något förslag? någon 
fråga som jag kan besvara? :)
 
Stay strong!
Stay tuned!