Grymt ryggpass!

Hej på er!
 
Nu känns det verkligen som att sommaren är här på riktigt. Kollade nyss på väderleksrapporten
och det var en riktig solskenshistoria (bokstavligen!) ^^. Kommer bli sköna dagar framöver och 
jag ska nog försöka jobba på solbrännan så gott jag kan. 
 
Vi har dock en del kvar att göra på kandidatarbetet, bland annat en muntlig presentation på tordag.
Då kommer 200-300 pers sitta och lyssna på vad vi har haft för oss det senaste halvåret, känns lite
pirrigt om jag ska vara ärlig! ;)
 
Figur: Smal midja och bred rygg är något jag eftersträvar!
 
Dagens träningspass vart riktigt bra, älskar den där känslan efter ett pass när man känner att man 
verkligen kört 100%. Blev tunga marklyft och jag använde mitt lyftar-bälte som jag fick gör nya hål
i förra veckan. Nu sitter det tajt och bra! ^^ Tackar Patrik för hans hjälp med att sponsra med 
verktyg! ;)
Figur: Armarna uppumpade efter att ha kört biceps!
Figur: Bickarna börjar ta form! ^^
 
 
Nu ska jag träna lite på den muntliga presentationen, ha det så bra mina vänner!

Stay strong!
Stay tuned!