Allmänt 100%, 2014, bli stark, blogg, bloggare, fitness, fitnessblogg, never say you can't, simzore, simzore fitness, stark, stark kille, starkare

Ny design!

 
Hej på er! 
 
Sitter och försöker designa bloggen så att den ska bli lite mer "lättnavigerad" och dessutom
se proffsigare ut! är ingen expert på att designa hemsidor alls men jag är en sån som
lär mig av "trial and error" och efter mycket experimenterande så går det vägen! ^^ 
 
Jag skulle behöva lite feedback från er läsare. Tycker ni att någonting saknas eller ser 
det bra ut? 
 
Skulle vara jättebra om ni även kunde ge lite feedback på hur innehållet ska se ut. Är det
något ni vill att jag ska skriva om? 
 
Alla förslag är guld värda, jag gör det här mestadels tack vare er så därför vill jag göra
bloggen så bra den kan bli! :)
 
Tack på förhand! <3
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - Viktor:

Ser riktigt snyggt ut!