Allmänt, Personliga framsteg 100%, 2014, always strive to become the strongest version of yourself, ben, bli stark, blog, blogg, bloggare, fitness, kondition, löpning, middag, never say you can't, stark, stark kille, starkare, träning

Första löprundan!

Hej på er!
 Figur: Dagens middag bestod av lax, ris och broccoli!
 
Då var första löprundan för i år gjord, i allafall utomhus. Har sprungit 
lite på löparbandet innan men får ont i benhinnorna efter några minuter.
 
I hopp om att det skulle gå bättre utomhus så sprang jag på motionspåret
där underlaget är mjukt och väldigt skonsamt för knän och leder. Dessvärre 
fick jag ont även denna gång så jag har ingen aning om vad det är för fel. Har
fått experthjälp med att välja ut rätt skor så det är inget fel på dem och jag stretchar 
hela benen varje dag. 
 
Enda sättet för att få bort det är tydligen att springa mer. Av erfarenhet så vet jag att smärtan
försvinner ju mer jag springer. Så har det varit de senaste två åren, tidigare har det 
inte varit några problem alls vilket jag tycker är sjukt konstigt. Så jag ska försöka springa lite 
kortare sträckor varannan, eller kanske till och med varje dag för att se vad det ger. 
 
nu går jag efter mitt eget motto: Never say you can't. Skulle aldrig ge upp bara för att
en motgång gör det lite svårare, gör att uppförsbsacken blir lite brantare. Skulle istället
öka takten för att få ännu mer moment uppåt!
 
 
Figur: Snart läggdags, ska upp tidigt imorgon och jobba med studentambassadörerna! 
 
Stay strong!
Stay tuned!