Allmänt, Personliga framsteg, träningspass 100%, 2014, 210 kg, PR, Simon Perjans, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, blog, blogg, marklyft, never say you can't, simzore, stark, stark kille, staystrong, staytuned

Facking awesome!

Hej på er! 
 
Tittade igenom lite gamla bilder från mina gamla telefoner osv. Hittade då dessa bilder från 
sommaren 2011. Haha, så jäkla cool jag ser ut, med solbrillor och allt! ;)
 
Figur: Lite träning på bakgården! ^^
Figur: tja, vad ska man säga....#TBT! :P
 
Det är lite skillnad på styrkan nu. Maxade i marklyften idag och fanskapet på 210 kg kom äntligen
upp. Skrek ut ett glädjerop efter min prestation och endorfinerna och adrenalinet bara rusade 
genom kroppen. Jag fick tummen upp av en kille som jag känner igen men aldrig har hejat på,
antar att han var imponerad han också! ^^ FAN VA GÖTT!
 
 
 
 
när jag värmde upp gick jag successivt upp till 200kg. En gubbe stod och tittade på stången 
i typ en minut. Sen sa han: 200 kg!?. Haha, så det tog ett tag för honom att räkna ihop allt! ^^
Jag svarade: Ja, det ska inte vara några problem på en vanlig dag, och det var det ju inte 
heller! ^^
 
Det konstiga är att jag under deffperioden har ökat i marklyften och knäböjen men bänken står
stilla. Det har ju i och för sig mycket med dagsform också så det kanske var en dålig dag igår
(det var då jag maxade i bänken, tog 120kg men tungt vare). 
 
Samtidigt ska man väl vara stolt över det man faktiskt ökar i, många personer har en tendens
att befästa sig i sina dåliga prestationer och glömma de bra...
 
Stay strong!
Stay tuned!