Jobb & nytt jobb!

Hej på er kära vänner!
 
Hoppas att ni alla gar en skön lördag, själv vaknade jag nyss och sitter nu i solen och väntar 
på att jag ska börja jobba igen. Som tur är så har jag vilodag från gymmet idag, annars skulle 
det bli väldigt stressigt! ^^
 
På tal om jobb så fick jag ett glädjande mejl igår, jag hade sökt till gymvärd på mitt gym campushallen
och för några veckor sedan fick jag göra en audition där jag skulle instruera vissa styrkeövningar. Igår fick 
jag alltså mejlet där det stod att jag hade fått jobbet som gymvärd. Om jag ska vara ärlig så var jag 
positivt överraskad eftersom de som gjorde audition samtidigt som mig instruerade sina övningar riktigt 
bra. Så nu ska jag gå lite utbildningar under hösten i bland annat anatomi & fysiologi. Det ska verkligen
bli intressant och jag ser fram emot att få lära mig ännu mer om just det. Jag har ju läst en del på egen 
hand men jag vill lära mig mer.
 
 
Detta kommer alltså inte bli av förrän i höst så i sommar kommer jag att träna på som vanligt. Jag håller 
formen ganska bra, ställde mig på vågen i morse som visade 70,3 kg. Blir väl att ta lite bilder på gymmet
nu så att jag har lite bevis på att jag faktiskt tränar här uppe! ^^
 
Jaja, dags att packa matlåda till inatt! 
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - Elias:

Med ångest inför hösten läste jag "själv vaknade jag nyss och sitter nu i SKOLAN" hehe jag tänkte "Vafan! Har terminen startat!!"

#2 - - Elias:

Med ångest inför hösten läste jag "själv vaknade jag nyss och sitter nu i SKOLAN" hehe jag tänkte "Vafan! Har terminen startat!!"