Allmänt, Personliga framsteg 100%, 2014, beach14, hak, lyfta skrot, löpning, skrot, sommar, sommarjobb, träning

Hemma igen!

Hej på er! 
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev igen och tyvärr så har jag ingen bra ursäkt för detta. 
Jag har fått göra vissa prioriteringar och lade därför bloggen på is ett tag...
 
Så, vad har hänt sen senast? tja, det är ganska mycket som har hänt. Bland annat så 
är jag nu hemma i dalarna igen och sommarjobbar. Har gjort det nästan en vecka nu och 
allt är som vanligt på mitt gamla sommarjobb. Det är skönt att kunna släppa skolan ett tag
och bara sköta ett relativt simpelt arbete. 
 
Figur: Det första jag gjorde när jag kom hem var att beställa lite saker från gymgrossisten! ^^
 
Eftersom jag är hemma så har jag börjat träna på HAK, ett garagegym i stan som har allt 
som behövs för att bygga lite kött! ^^ Saknas dock ett bra ventilationssystem så det blir en
blandning av styrka och höghöjdsträning! :P 
 
Jag har ingen bil här uppe längre och man inser hur jäkla låst man blir när man inte kan ta 
sig någonstans. jag har fått springa till och från gymmet de senaste dagarna, på gott och ont 
förstås eftersom jag bränner lite extra kalorier, samtidigt som man är trött när man ska lyfta tunga 
vikter.
 
Träningen går i allafall bra och jag försöker hålla kosten så gott det går, men det är inte lätt när 
resten av familjen tar glass till kaffet och efterrätt efter maten. Nu när jag tänker efter är den där 
löpturen till och från gymmet ganska nödvändig när man käkar lite extra kalorier på dagarna. 
Jag är ju ganska aktiv på jobbet också så jag bränner nog mer kalorier där än på skolan som 
jag brukar hänga i vanliga fall! ^^
 
Figur: Håller formen! :P
 
Det vart en liten snabb uppdatering om vad som händer i mitt liv just i detta nu. Har bestämt mig 
för att skriva lite mer på bloggen, det är ganska skönt att få skriva av sig ibland. Får se om det blir 
något mer under helgen, jobbar 12-timmarsskift så jag har 3 timmars ledig tid bortsett från sömn.
Idag ska det bli ett benpass med brorsan som jag försöker motivera till att börja träna igen, hoppas
verkligen att jag lyckas.
 
Kanske blir ett inlägg lite senare ikväll, tills dess....
 
Stay strong!
Stay tuned!