Allmänt, Personliga framsteg, Träning 100%, 2014, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, deff, hälsa, never say you can't, stark, stark kille, starkare, träning

Uppdatering 2014#1

Hej på er!
 
 
 
Då var det dags igen!  Imorgon börjar den planerade dieten och jag ser faktiskt
fram emot den enormt mycket. Ska även bli skönt att bli av med några kilon så
man blir lite smidigare och snabbare på fötterna! 
 
Jag tänkte göra som förra året att jag lägger in uppdateringar på mina framsteg 
en gång varje eller varannan vecka, beroende lite på omständigheterna. Ibland
händer saker som vi inte kan råda över och då kanske man inte gör så stora
framsteg. Nu i början förväntar jag mig dock framsteg.
 
Här är lite saker som jag kommer att ändra jämfört med bulksäsongen:
 
1: Kommer att träna styrka 5,5 gånger i veckan (i snitt). Det blir så eftersom jag
kommer att träna mån, tis,on , tor=vila, fre,lör,sön. mån=vila, tis, ons, tor osv. Så
jag kommer träna 5 ggr/vecka vissa veckor och 6 ggr/vecka andra veckor. ^^
 
2: Cardio i form av promenader (nu i början), 2 ggr/vecka. Ska försöka gå upp tidigt
på morgonen och gå 40-60 min.
 
3: Hålla kostplanen som inledningsvis kommer ligga på 2400 kcal/dag och kommer 
sänkas gradvis.
 
4: Målet är att gå ner 0,5-0,7 kg/vecka.
 
Så, nu var första uppdateringen klar, förhoppningsvis kommer denna deff gå lite smidigare 
än förra året. NU KÖR VI!

Stay strong!
Stay tuned!