Allmänt 100%, 2014, Al Pitcher, Gabriel Iglesias, Luis CK, Michael Winslow, Steve Hughes, komedy, magnus betnér

Top 5 Stand-ups!

Hej på er!
 
Var ute på lite fest igår och idag är man inte riktigt på topp om man säger så.
Då brukar det vara skönt att bara chilla och titta på film eller youtube-klipp. 
Jag brukar ofta kolla på stand-ups och jag har några favoriter som jag följer.
Tänkte därför dela med mig några av dessa, så luta er tillbaka och njut av
dessa (enligt mig) roliga komiker. 
 
Komiker #1
Magnus Betnér: En av mina absoluta favoriter när det kommer till stand-up. 
Han har en skön balans mellan att vara seriös och rolig. Hans skämt bygger 
ofta på samhället som vi lever i och värderingar och det finns alltid en baktanke
med hans skämt där man får chans att reflektera. 
 
 
Komiker #2
Luis CK: En grymt rolig komiker vars skämt ofta bygger på hans eget liv och
erfarenheter vilket gör saken ännu roligare. 
 
 
Komiker #3
Steve Hughes: Komiker från Australien vars utseende inte direkt skriker komik.
Skenet bedrar dock och jag tycker att han är hur rolig som helst.
 
 
Komiker #4
Gabriel Iglesias: En mexikan som livar upp stämningen med roliga ljudeffekter
och riktigt roliga historier.
 
 
Komiker #5
Al Pitcher: En brittisk ståuppare som nu bor i Sverige. En del har säkert sett 
honom i Partaj. Ska jag vara ärlig så är han inte lika rolig där men just det
här klippet är sjukt roligt!
 
 
Finns så många bra komiker där ute som också kan få mig att vika mig dubbel
av skratt men dessa var dem jag kom på för stunden. Även Kodjo Akolor är en
bra ståuppare, samt Michael Winslow som ni känner igen från Polisskolan!
 
Video: Michael Winslow, mannen med 1000 röster!
 
Stay strong!
Stay tuned!