Allmänt, Träning, studentambassadör 100%, 2014, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, deff, never say you can't, stark, stark kille, starkare, träning

PT för en dag!

Figur: Deffen ligger runt hörnet nu! ^^
 
Hej på er!
 
Tränade på morgonen idag eftersom en av studenambassadörerna ville att jag skulle visa
henne lite övningar. Jag har gett henne ett träningsschema som jag tror passar henne och
behövde då visa dessa öviningar. Hon visste hur man gjorde de flesta men det är ju alltid 
bra att ha någon som ger lite tips och vad man ska tänka på. 
 
Var tänkt att jag skulle maxa i bänkpressen idag men jag insåg ganska snart att helgens 
äventyr hade satt sina spår i kroppen. Slutade med att jag körde singlar på 115 kg, vilket
kändes hyffsat ändå. 
 
Har suttit och gjort upp ett kostschema nu på eftermiddagen och jag kommer nog lägga upp
det på bloggen ikväll, så om ni är nyfikna får ni gärna kika in lite senare också! ^^ tills dess...
 
Stay strong!
Stay tuned!