Allmänt, träningspass 100%, 2014, always strive to become the strongest version of yourself, breaking bad, design, heisenberg, marklyft, mode, never say you can't, tryck, trycka tröjor, walter white

Första PW'n och ny design!

Hej på er!
 
Hoppas att ni alla har det bra. Själv har man haft en ganska lugn dag men vi har en sen
laboration i skolan på kvällen, vilket är lite segt. Så jag passar på att skriva lite nu. 
Gick upp tidigt och gick en timme. Första gången för i år och det kändes hur skönt
som helst att bara kliva upp ur sängen, klä på sig varma kläder och sedan gå
ut och promenera! 
 
Tränade på lunchen idag och det kändes ganska bra, även om jag inte hade något 
riktigt mål med träningen mer än att jag skulle träna teknik i marklyften. Så jag körde
lite lätt på 100 kg och jag måste säga att det känns som att tekniken sitter bättre 
och bättre. Om tre veckor är det ny maxning och det ser jag verkligen fram emot! 
 
Tränade med mina vänner Elias och Vlatko. Elias träning har legat på is ett tag och
jag hoppas att han kommer igång med den rejält nu. Han följde mitt schema idag 
och det är alltid kul att ha någon att träna med. Man kan säga att jag har ändrat lite 
uppfattning om det nu på senare tid. Det blir faktiskt roligare att träna med någon
som är motiverad, måste tillägga det. ^^
 
Figur: Walter White AKA Heisenberg! ^^
Figur: Detta var en Large så lite säckig på mig! :P
 
Eftersom Elias gillar, eller snarare älskar serien breaking bad så tryckte jag en ny
tröja åt honom. Han blev riktigt glad över den, vilket i sin tur gjorde mig glad förstås! ^^
Det tog lite tid att göra den men det var det värt. Ska även göra en till Vlatko eftersom
han blev något svartsjuk! ;)
 
Stay strong!
Stay tuned!