Dålig start på dieten!

Hej på er!
 
Idag var det dags att testa benen lite och det gick ganska bra. Körde på
väldigt lätt vikt så troligtvis slipper jag träningsvärken imorgon, yeey! ^^
 
Idag frågade min vän Vlatko om jag skulle hänga med på kryssning nu i helgen.
Även om jag tycker att det skulle vara grymt kul att komma ut på havet lite så
var jag tvungen att tacka nej. Dels för att det skulle bli för mycket alkohol inblandat,
vilket inte är optimalt under deffen men även träningen skulle ta stryk. 
Jag har ju bara dietat i några dagar men det känns som att jag har fått
upp ett moment nu och vill gärna hålla tempot uppe ett tag. Det är inte 
så att jag aldrig ska ha kul eller dricka alkohol, men just i detta nu vill 
jag vara så hälsosam som möjligt för att se resultat. Dessutom är det 
ett test för min egen del att jag kan engagera mig i något och säga nej
till saker som skulle kunna förstöra mina mål.
 
Som grädde på moset har pizzerian närmast mig studentrabbat där alla 
pizzor kostar 60 spänn, inkl. dricka och sallad! haha, som sagt, ingen bra 
start på deffen detta inte! ^^ men om man har en tuff start kanske målsträckan
blir något lättare....
 
Figur: Pizza är väl inget jämfört med detta, ellä?! ^^
 
Stay strong!
Stay tuned!