Allmänt, Träning 100%, 2014, bulk, deff, fitspo, god mat, inspiration, mat, matporr

Avlastningsvecka & dietstart!

Hej på er! 
 
Figur: Bulkbiceps blir snart bullbiceps! ^^
 
Då är man tillbaka i Linkan igen, även om jag inte ens att jag har nämnt att
jag har varit borta ifrån Linköping under helgen. Men i förra inlägget visade 
jag ju ett litet skridskoåkningsklipp där jag sa att jag var uppe i dalarna med 
familjen. Har faktiskt lite träningsvärk efter gårdagens hockeymatch! ^^
 
Figur: Pappa kan laga mat han! <3
 
Åkte igår kväll men innan det passade pappa på att laga en riktigt god middag
i form av min favorit, kyckling! <3 Supergott verkligen och det var ett bra avslut på
bulkperioden. Idag började dieten och sitter i detta nu och käkar kyckling med
wookade grönsaker. Inga kolhydrater till middagen alltså!
 
Figur: Var nyss och handlade, massa nyttigt här! ^^
 
 
Ska ha en liten avslastningvecka denna vecka eftersom det känns som att mitt 
nervsystem och leder behöver ta igen sig lite. Ska då satsa lite mer på teknik
och kanske lägga in lite övningar som man inte kör så mycket annars men som
kommer hjälpa till i de andra lyften. Typ Frivändningar som både är bra för
marklyften och knäböjen. Ska väl även försöka trycka in lite mer greppträning. ^^
 
Stay strong!
Stay tuned!