Allmänt, Personliga framsteg 100%, 2014, Simon Perjans, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, blogg, bloggare, never say you can't, personliga framsteg, stafett, stark, stark kille, träning, uppdatering

Uppdatering 2014#5

Hej på er!
 
Var till syster i helgen och man kan ju säga att jag svullade rejält där! ^^
Det var meningen att jag skulle ha en liten "fuskhelg" men det blev 
en ganska stor sådan! :P
Figur: Man har blåst upp lite men kommer snart på rätt spår igen! 
 
När jag kom hem i söndags vägde jag in mig på 74,7 kg vilket är nästan
2 kg mer än vad jag vägde när jag åkte till syrran. Tror dock inte att allt är
i form av fett utan vikten kommer nog gå ner ganska snabbt de närmaste 
dagarna. 
 
Figur: Min svåger blandade oförglömligt goda drinkar! ^^
Figur: Här bjöds det på finmat, man svälte knappast hos min kära syster! 
Har skött mig ganska bra innan och jag tycker inte att det är fel att unna sig
lite god mat då och då. Detta har gett mig lite ny energi och gör mig mer 
motiverad att prestera bättre i gymmet. 
 
Figur: Bowling vart den enda träning jag fick!.... 
Figur: Syrran är glad på det här fotot, hon vet inte att hon kommer förlora bowlingmatchen! ;)
 
Jag tar hellre två steg fram och ett bak och har kul på resan mot målet, jag menar, 
resan är ofta halva nöjet och jag försöker njuta av varje sekund. Det skulle väl vara
skillnad om man skulle tävla i bodybuilding men det kommer jag inte göra förrän 
om över ett år så det gäller att passa på och njuta nu! ^^
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Kommer ta en liten lättare vecka på gymmet nu eftersom jag börjar känna att kroppen 
behöver det. Nästa vecka börjar det om på ny kula igen och jag är riktigt taggad. Det
kommer bli en utmaning att hålla sig borta från gymmet den här veckan men jag ska 
göra mitt bästa. Kommer i allafall bli ett kettlebells-pass någon dag framöver!
 
Stay strong!
Stay tuned!