Allmänt, Personliga framsteg 100%, 2014, Simon Perjans, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, blogg, bloggare, deff, deffar, gains, never say you can't, personbästa, personliga framsteg, simzore, stark, stark kille, starkare

Uppdatering 2014#4

Figur: Känner att det går bra nu! deffen börjar göra det den ska dvs definiera konturer! ^^ frisyren är
dock åt h*lvete! :P
 
Hej på er!
 
Då var det dags för en liten uppdatering igen och det har gått väldigt upp och ner 
den gångna veckan, har ingen riktig förklaring varför heller. En orsak kan till och med
vara att vågen har pajjat för den hoppar i 0,4 kg's-intervaller när den ska ha en noggrannhet
på 0,1 kg. :P stod i allafall på 74,6 kg imorse. Stod på 74,2 kg dagen före fast jag ätit exakt 
samma mängd mat.
 
 
Så istället för att lita blint på vågen (som man aldrig ska göra) så tar jag alltid lite bilder
för att se mina framsteg. Om man dömer efter dem så kan man ju se en del framsteg faktiskt! ^^
 
Figur: Före dietstart!
Figur: Bild tagen imorse, 3 veckor in på dieten!  det var samma byxor jag hade på mig ser jag nu! ^^
Sitter lite lösare...
 
Sa igår att jag skulle nämna lite om kosten och ska jag vara ärlig så är det inte någon stor ändring
jag har gjort. Kommer dock i ett senare inlägg, troligtvis imorgon, ge tips på hur man kan öka sin
fettförbränning om den har stannat upp. Utan att använda kosttillskott förstås.
 
Kommer även skriva ett litet inlägg om just kosttillskott eftersom jag har fått en del frågor om detta, 
vad man ska använda mm. Jag håller med om att det inte alls är lätt att hitta i kosttillskottsdjungeln. :P
 
Blev för övrigt ett PB för mig idag i knäböjen, 142,5 kg. Även om detta bara är en ökning på 2,5 kg
så är jag nöjd. Hade kanske kunnat klara 145 också men jag måste träna på att "faila" först innan
jag försöker på en sådan maxad maxning! ^^ det är väldigt viktigt att veta hur man ska göra om man
inte klarar att få upp vikten, något som faktiskt aldrig har hänt mig i knäböjen så jag måste träna på det.
 
Ta hand om er! <3
 
Stay strong!
Stay tuned!