Allmänt, Personliga framsteg 100%, 2014, Simon Perjans, bli stark, blog, blogg, bloggare, fitness, fitnessblogg, fitnessfreak, fitspo, god mat, mat, mycket, mycket mat, never say you can't, progress, shirt, shit to fit, simzore, simzore fitness, stark, stark kille, starkare, ätardag

Uppdatering 2014#10

Hej på er!
 
I vanlig ordning är det dags för en liten formcheck. Hade en ät-dag igår och
om man ser på bilderna så verkar alla fina kolhydrater ha satt sig på rätt
ställe, dvs i musklerna. Det är klart att med glykogenet så följer en hel del
vätska med vilket kan göra att man ser lite uppsvälld ut, på gott och ont! ^^
 
Hade dock riktigt bra tryck i musklerna på gymmet och slog nya PR i bl.a.
lutande hantelpressen ( åttor på 39 kg) vilket kändes riktigt gött. Det svåra 
har alltid varit att få upp hantlarna på första repsen, men den här gången 
lyckades jag utan större problem! :)
 
 
 
 
Figurer: Making progress. Sorry för den sista oskarpa bilden, kameran ville inte! ^^ 
 
Har gjort en liten ändring i mitt träningsschema från förra gången, det är
att jag ska börja köra fler reps i knäböjen. Jag känner att benen ligger
lite efter i utvecklingen och det kan vara för att jag kör med för lite 
volym på benen. Det kan ju vara värt att prova i allafall. Vet dock att det
kommer medföra grym träningsvärk i början, usch! ;) men det är bara 
att bita ihop och försöka foamrolla så mycket man kan! 
 
Stay strong!
Stay tuned!