Allmänt, Motivation 100%, 2014, Kenny dahlström, blogg, bloggare, never say you can't, shoutout, strävan

Strävan!

Hej på er! 
 
Hoppas att alla har en bra påskdag, vädret är ju inte att klaga på i allafall! ^^
 
Figur: Kenny Dahlström!
 
Idag skulle jag vilja lyfta fram en kille som jag relativt nyligen har stött på. Jag vet 
att bodybuildern Arne Lundell är känd för sin extrema disciplin och kärlek för 
sporten bodybuilding, men den här killen är gjord av samma virke! 
 
Han heter Kenny Dahlström och har styrketränat i 28 år vilket bara det är sjukt
imponerande. Det sättet han tränar på är dock ännu mer imponerande, han tränar
med extremt fokus och intensitet vilket får mina pass att se ut som rena beach-
passen i jämförelse! ^^ 
 
Han driver en blogg (strävan.se) och en youtube-kanal (KENNY DAHLSTRÖM)
och jag tror att jag har sett runt 50 klipp de här senaste två dagarna. Han är en
sann inspiration och en kille med glimten i ögat, ständigt glad och har en enorm aptit.
Har bifogat ett litet smakprov där han pratar om vilodygn. Jag har inte använt mina 
vilodygn på det sättet han beskriver och jag känner att det kan vara värt att prova
att använda dem på det sättet för jag har känt mig ganska trött den senaste tiden.
Kanske inte så extremt kaloriintag som han kör med men lite mer än vanligt i allafall!^^  
 
Video: Kennys syn på vilodygn, vid 8:40 visar han vad han äter på ett vilodygn! sjuukt mycket! :P
 
Summan av kardemumman: Kenny är en enormt erfaren kroppsbyggare/styrketränare 
som har provat det mesta och det syns att all den tid, fokus och kärlek till styrketräning som lagts ner har
gett resultat. En sann inspiration och en jättecharmig kille som jag hoppas en dag
får träffa ansikte mot ansikte!
 
Sköt om er mina kära läsare!
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - EliasN:

Vad hände med hållfen de två senaste dygnen då ;)?