Allmänt, träningspass 100%, 2014, Simon Perjans, blog, blogg, bloggare, design by Simon P, fest, fitness, fitnessblogg, fitnessfreak, fitspo, fitspo, motivation, never say you can't, shit to fit, simon, simzore, simzore fitness, träning, vänner, vår, vårkänslor

Helgen är över!

Hej på er!
 
Vart inte så mycket bloggskrivande i helgen, hade lite annat för mig. Jag 
passar på att skriva ett lite inlägg nu istället som summerar helgen. 
 
Helgen började med en filmkväll med Elias och Patrik, efter filmen ringde 
Vlatko och bad mig att komma till honom, de skulle ha lite fest och kvällen 
var ju fortfarande ung så jag tänkte, varför inte? ;)
 
När jag kom till Vlatko var det typ 10 killar som satt inträngda i hans lilla 
korridorsrum och alla på festhumör. Det var några som jag inte träffat förrut
och de var riktigt sköna killar. Vi drog ner till stan tillsammans men när vi
väl kom dit blev det att några drog åt ett håll och andra åt ett annat (standard!) ^^.
Det var kul hursom, inte så mycket folk dock vilket var konstigt eftersom det 
var lönehelg.
 
Figur: Våren är bra vacker ibland! ^^
 
Jag drack bara ett par öl så jag var ganska pigg dagen efter. Passade därför
på att köra ett ryggpass och jag var nog där 3 timmar. Ibland är det bara skönt
att hänga på gymmet, jag njuter av dess atmosfär och det blev såklart några extra 
träningsset på den tiden. Har grym träningsvärk i bicepsen idag! ^^
 
Figur: Grabbarna grus, Vlatko och Sajjad orkade också ta sig till gymmet, de var lite segare än mig dock! ;)
 
Har njutit av solen hela helgen och varit ute så mycket jag bara kan, idag var det
dock matlagning så jag var tvungen att spendera en del tid i köket. I slutändan var det
vär det eftersom maten blev asgod, plötsligt blev det roligt att laga mat igen! ^^
 
 
Figur: Dagens middag, inte alls dumt! ^^


 
Figurer: Matprep för hela slanten, har insett hur svårt det är att hålla en diet när man inte har maten klar! 
 
Nu sitter jag här och tittar på solnedgången och lyssnar på medina, ger mig sommar-
känslor så det bara smäller om det! ^^
 
Ha en fortsatt grym söndag mina kära läsare! 
 
Stay strong!
Stay tuned!