Allmänt, studentambassadör 100%, 2014, campushallen, information, jobb, student, studentambassadör, studentambassadör@campushallen

Det börjar dra ihop sig!

Hej på er! 
 
Kom nyss hem efter att ha arbetat några timmar som studentambassadör.
Den här gången var det dock i syftet att rekrytera nya ambassadörer som 
kommer att ta över stafettpinnen i maj. Det har varit ett år med många roliga
ögonblick och jag kommer se tillbaka på den här tiden som studentambassadör
med ett leende på läpparna. Den gemenskap som vi studentambassadörer fick
var riktigt bra och jag har fått många nya vänner. 
 
Figur: Kevin och jag agerar informatörer för studentambassadörerna! bjuder även på bananer! ^^
 
Jag sökte till studentambassadörerna utan någon tidigare erfarenhet när det gäller
ideellt arbete och ideella organisationer och jag hade ingen aning om vad man 
kunde förväntas göra. Med en positiv inställning och ett brinnande intresse för
träning i bakfickan skickade jag in en ansökan, som uppenbarligen gjorde
ett positivt intryck eftersom jag fick jobbet. 
 
Man blev välkomnad in i Campushallens gemenskap och blev snabbt ett igenkänt
ansikte. Vår chef Fredrik Gille är en enormt kompetent och trevlig kille som visade 
vägen då vi ibland fastnade med våra event och projekt. 
 
Jag ångrar inte en sekund att jag sökte till campushallens studentambassadörer
och jag tror att den som sökte verkligen skulle upskatta uppdraget. 
 
För er som läser det här och är studenter på LiU, sök till studentambassadör 2014/2015,
ni kommer inte att ångra er! 
 
Mer info om arbetet och ansökningsinfo kan ses här!
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - hanna:

ha en bra fredag !:)

Svar: Detsamma Hanna! ^^
Simzore