Allmänt, träningstips 100%, 2014, Simon Perjans, bli stark, design by Simon P, fitness, fitnessblogg, fitnessfreak, fitspo, never say you can't, simon, simzore, simzore fitness, stark, stark kille, starkare, staystrong, staytuned, träning, vetenskap

Back to the roots!

Hej på er! 
 
Har ransakat mig själv lite och inser nu att jag har gått ifrån min grundidé när det
gäller den här bloggen. En god vän till mig gav mig tipset att göra något unikt, något
som står ut från mängden. Saken är den att när jag startade den här bloggen så
hade jag någonting unikt, jag gav er, mina läsare information och nyttig kunskap
om både fitness och hälsa samtidigt som jag tillämpade dessa tips i verkligheten. 
 
Alla fitnessbloggar skriver inlägg som "dagens träningspass" och "dagsform" och visst,
det kan väl vara inspirerande till viss del men det blir lite samma sak. Jag känner att 
jag upprepar mig med mina uppdatering hit och uppdatering dit. Visst, jag kommer 
fortfarande fortsätta med detta eftersom det mest är för min egenskull, så att jag kan 
se att det går frammåt.
 
Hädanefter kommer det dock bli att jag går tillbaka till "ruta ett", den ruta där jag stod
och gav smarta tips och kostråd. Dags att informera folket! om ni känner någon som 
har börjat träna så hänvisa dem gärna hit, för nu kommer det mycket bra och enligt mig
intressant info. Med början ikväll!
 
Figur: Vetskap är A & O! :)
 
Vi hörs!
 
Stay strong!
Stay tuned!