Allmänt, studentambassadör 2013, LIU, always strive to become the strongest version of yourself, lunchtävling, student, studentambassadör, tävling

Sänker ambitionerna!

Hej kära läsare! 
 
Är lite trött idag, har varit fullt upp i skolan och har knappt hunnit att äta, det
påminde mig, dags att äta, vänta.....
 
DONE! så, var var jag? jo just det, fullt upp i skolan ja! Studentambassadörerna
hade lite lunchtävling på på universitetet (blå havet). Kändes som att det skulle bli 
kaos i början för vi hade lite dålig framförhållning med tid, vi skulle bara köra
över lunchen 12:00-13:00 och vi kom inte igång förrän typ 12:10.
 
Figur: Jag och Kevin posar! 
 
Men när det väl blev klart och när vi drog igång musiken började folket nyfiket samlas.
Tävlingen var att man skulle kasta potatisar genom små hål, typ som lilla sportspegeln.
Man kunde vinna ett månadskort på Campushallen och detta lockade många. Så jag
antar att många är intresserade av att börja träna där. 
 
Vi delade även ut soffpotatis-flyers till de som deltog i tävlingen. Skulle säga
att det blev riktigt lyckat! Vi ska ha en till lunchtävling på fredag så alla
LIU's studenter som läser detta är hjärtligt välkomna att testa lyckan! även om 
man inte vinner så är det ju alltid kul att kasta potatis! eller hur! ;)
Vi kommer att befinna oss på blå havet då också, vi kommer vara svåra att missa! ;)
Ska försöka ta lite fler bilder då så ni får se hur det ser ut när man kastar! 
 
Titeln på det här inlägget var mer ett internt skämt, har tränat två pass om dagen hela den här 
veckan så nu sänker jag till ett pass idag! ska strax iväg och köra kettlebells för andra 
gången i mitt liv. För er som inte har provat kan jag rekommendera det varmt. Grymt bra 
träning och det är omöjligt att inte svettas! Känner fortfarande att gårdagens Liulopp sitter
i benen men vad gör väl det! ;)
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - Ida Lindström:

sv; visst är hon! det är en jämthund :)