Allmänt, Motivation 2013, colab, instagram, shoutout, styrka, träna, träning

Nytt kommande besök!

Hej på er! 
 
För er som inte har följt den här bloggen kan jag ta historien från början. Ni som har 
läst kan hoppa vidare till nästa stycke. Det började med att jag fick ett mejl för några veckor
sedan där titeln löd "Från ditt största fan!". Självklart blev jag nyfiken och började läsa mejlet.
Det visade sig vara en tjej vid namn Frida som verkligen uppskattade min blogg och hon
skrev att jag motiverade henne och gav henne bra träningstips mm. Du anar inte hur glad 
jag blev när jag läste detta e-brev! :)
 
Nu har vi skrivit lite fram och tillbaka och hon har nu planerat att ta sig till Linköping nästa
helg för att träna med mig. Det ska erkännas att man känner lite press att man måste prestera
nu när "mitt största fan" kommer på besök. Jag ska göra mitt bästa och jag hoppas att hon
är lika taggad som jag! 
 
 
 
Frida har bara tränat styrka i drygt ett halvår och man ser redan fantastiska resultat. Därför
blir även jag motiverad av hennes prestationer. Hon har ingen blogg men ni kan följa henne
på instagram @frida_lindstrom. Där motiverar hon bla mig och många andra till att prestera
på topp varje dag! 
 
Riktigt kul att faktiskt få träffa en av sina läsare öga mot öga! Känns lite overkligt om jag ska vara
ärlig. 
 
Så håll ögonen öppna inför helgens händelser. Ska väl försöka hinna med lite andra aktiviteter
under de dagarna också, hursomhelst så ser jag jättemycket fram emot det! 
 
PS. Om det är någon som är lika modig som Frida så tveka inte, skicka iväg ett mejl eller kommentar
så ska vi försöka styra upp någonting! 
 
Välkommen Frida! :)
 
Stay strong! 
Stay tuned! 
#1 - - sara :

Vilken puma brorsan ;) kanske min blivande svägerska :P puss på dej lillebror

Svar: Haha som sagt syrran, vi ska träna! ;)
Simzore

#2 - - Elias:

Fan, jag är ju ditt största fan och mig ser du ju varje dag :D

Svar: Du har aldrig sagt att du är mitt fan men i fortsättningen lovar jag att jag ska behandla dig som ett! :D
Simzore

#3 - - Frida :

Hahaha gillar din syrra redan haha! :D
Men tack för denna publicitet! Gulligt, blev skitglad! :D

Svar: jo hehe, syrran är som hon är! ;)Absolut, den är du värd! fortsätt med dina fina insta-bilder! :D
Simzore