Allmänt, Motivation 2013, always strive to become the strongest version of yourself, biceps, god mat, gott, linne, tacos, triceps, tryck, trycka tröjor, träna, träning

Frida, en tjej med härligt go!

Hej på er! 
 
Kom precis hem från gymmet, idag  var det som vanligt armarna som skulle få jobba! Denna gång
hade jag dock sällskap av Frida som har kommit hit till Linköping från Stockholm för att träna med mig. 
Kändes väldigt hedrande och jag uppskattade verkligen hennes sällskap.
 
Figur: Frida pumpar Triceps! 
Figur: Frida krigade på med bicepsen! 
 
 
Jag, Elias och Frida käkade tacos och bondade lite igårkväll och jag måste säga att Frida är 
en riktigt härlig tjej. En öppnare person får man leta efter och jag upptäckte hur mycket vi har 
gemensamt. Hon verkade inte ett dugg nervös när vi träffades för första gången och vi pratade 
som vi hade känt varandra länge. Jag hoppas att hon uppskattade mitt sällskap lika mycket
som jag uppskattade hennes!
 
 Figur: Jag var ju själv tvungen att köra lite! ^^
Figur: Frida visar återigen vad hon går för!  bra jobbat! :)
 
Jag hoppas verkligen att vi kommer att ses mer i framtiden och jag kommer följa hennes
framsteg  via instagram! Gör det du också @Frida_Lindstrom. Jag tror att hon kommer 
gå långt när det gäller träning och fitness!
 
Hon fick ett Linne av mig, ville visa lite uppskattning att hon var här. Så idag hade
vi matchande linnen, riktigt bra! :D
 
Riktigt lyckat pass och jag är nöjd! Nu blir det lite taco-rester från igår! ;) Kommer mer så....
 
Stay strong!
Stay tuned!