Backattack!

Hej kära läsare! 
 
Jag gjorde det igen! Jag skrev för inte så länge sedan att jag aldrig skulle träna efter
17:00 igen för att det var för mycket folk. Jag gjorde det dock igen, det var tänkt att jag 
skulle träna 15:00 men vi hade lite av ett krismöte med studentambassadörerna som 
drog ut lite på tiden. Inte för att det spelade någon roll, vi fick trots allt en del klarheter
i vår nästkommande aktivitet TEAM som är en mässa 
Figur: Vingarna växer! 
 
Så det blev alltså inga marklyft som planerat men å andra sidan träffade jag lite kändisar
som man pratade lite med. En vid namn Emil som jag inte har sett i gymmet på länge 
tyckte att jag hade vuxit sedan sist och det är alltid kul att höra sånt. Hade varit lite 
taskigt om han hade sagt tvärtom! ;)
 
Figur:Bulkrygg! 
 
 
Nu sitter jag och käkar lite mat, det bjuds på marinerad kyckling med ris och broccoli. Inte
helt fel faktiskt. Det var någon vecka sedan man käkade kyckling när jag tänker efter. Självklart
åter sweetchili-såsen fram när det vankas kyckling och ris! mums! ;)
 
Figur: Svårslaget! :D
 
Imorgon kommer troligtvis lite tips och annat, känns som att det var ett tag sen jag 
gjorde "Vetnyttiga" inlägg. Tanken med den här bloggen är ju att inspirera men även 
att informera. Känner att jag måste gå tillbaka till det lite grann. Ska såklart följa upp
med andra inlägg också, tills dess...
 
Stay strong! 
Stay tuned!