studentambassadörsmöte

Hej på er! 
 
Är nyss hemkommen från ett studentambassadörsmöte. Ett riktigt givande möte där vi bestämde vad vi skulle göra för aktiviteter resten av året. 
 
Vi hittade på en hel del skoj som ni troligen kommer att se inlägg om i framtiden.  
 
Innan mötet var jag och tränade och idag gick bättre än gårdagen.  Lyckades köra treor på 102, 5 kg i bänken så jag är ganska nöjd. Hade ingen som passade men jag hade tillräckligt självförtroende för att köra! 
 
Figur: Kyckling, hasselbackspotatis och broccoli!
 
Sitter just nu i min underbara korridor med lite käk. Typiskt bodybuildar-käk ;)
 
Skrev från mobilen så ber om ursäkt om det aer konstigt ut. Nu kommer jag i allafall vara hemma på kvällarna aå att jag har tid att skriva lite mer informativa och kvalitativa inlägg, så.... 
 
Stay strong! 
Stay tuned!