Allmänt, kosttillskott bars, fitness, fitnessfreak, god mat, gymgrossisten, kost, kosttillskott, kyckling, mat

New stuff!

Hej på er! 
 
Figur: Dagens middag: Kycklingstroganof med zucchini och paprika! :)
 
 
Fick hem lite saker från gymgrossisten igår. Bland annat 105 bars! ^^ 
Dock var de flesta till min bar-älskande kompis Vlatko, han skulle ha 
75 st. Jag nöjde mig med 30. Det roliga (eller tragiska) är att jag säkert
kommer ha hälften kvar när han ätit upp sina! :P 
Figur: Unboxing of the goodness!^^
 
Figur:  över 5 kg proteinbars... Nice! :)
 
Beställde även lite Whey-80. Har kört med Smartsupps whey och jag gillar 
verkligen chokladsmaken men nu känner jag att jag vill variera mig lite. 
Dessutom är det aningen bättre kvalitet och protein-innehåll i whey-80.
Beställde smaken Vanilla Pear som smakar päronsplitt. Man får 
lite nostalgikänslor från när man var liten och satt på verandan hemma 
och njöt av sin glass! ^^
Figur: Fönsterbrädan håller på att ge upp, men vafan! ;)
 
Med whey-80 fick jag med en multivitamin som jag snart har brist på. 
Även vitamin-C som är bra för att bla ha ett bra immunsystem så man
undviker förkylning. Dessutom är det jäkligt gott att bara ha i vattnet
som smaksättning! :P
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

oj många :D

Svar: Haha ja! som tur är köpte man olika smaker så att man inte tröttnar, inte för att jag tror att jag skulle gör det men..... ;)
Simzore