Allmänt, Personliga framsteg, Träning 100%, 2013, fitness, fitnessfreak, marklyft, tentor, träning

Kör bae kör!

Hej på er! 
 
Nu är det mycket att göra, tentorna avlöser varandra och man sistaminuten-pluggar i 
hopp om att man ska klara dem. Hade en idag och jag vill inte spekulera i hur den gick.
Antingen gick det eller också gick det inte. Only time will tell! 
 
Efter tentan var man sådär skönt slut i huvudet som man brukar vara efter att ha setat
och koncentrerat sig i 4 timmar och bestämde mig för att köra slut på kroppen på samma
gång. Så efter tentan var det raka vägen ner till gymmet, ingen viktskiva skulle gå säker! 
 
Kom ner till gymmet, var väldigt lite folk och min träningsvärk i benen var i stort sett borta
så jag bestämde mig för att maxa i marklyften. Det kändes som lite av en chansning eftersom
det inte har blivit så mycket marklyftsträning. Så mina förhoppningar på att jag skulle gå 
över mitt tidigare rekord (190kg) var ganska låga. Var dock inställd på att jag skulle försöka
tangera mitt rekord.
 
Det visade sig att jag var i bättre form än jag trodde. 190 kg kändes lättare än förra gången
och jag stod och velade om jag skulle satsa på 195 kg eller inte. Jag tänkte som vanligt: FUCK IT!
det får bära eller brista..... och det BAR! shit vilken yrsel man hade efter lyftet men jäklar vad 
skönt det kändes!
 
Figur: snart där.... 
 
Bara 5 kg kvar till den magiska gränsen! Förhoppningsvis är målet uppnått innan december,
men jag har ju till jul på mig....
 
Video: hoppas inte det här händer mig vid 200 kg! ;)
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - Frida:

Helt jävla otrolig du är! Grattis som fan!! :D

Svar: haha tack så mycket, det värmer! :D är du helt återställd från din skada? :)
Simzore