Allmänt 100%, chins, pull-ups, tävling

Arabiska chins!

Hej på er! 
ber om ursäkt att det inte blev något inlägg igår. Var i skolan ganska länge
och tränade därefter. Skulle ha tränat idag också men kände mig lite krasslig 
så jag tror att det blir ett pass ímorgon istället. 
 
Video: Instruktioner på arabiska chins! watch and learn! ^^
 
Blev lite uppvisning på gårdagens pass. En av mina kompisar, Sajjad, ville visa
upp sig lite och maxa i chinsen. Det var dock lite problem att få på sig vikten, haha!
Jag kunde inte hålla mig för skratt. Det tog sin tid men när han väl visste hur man
gjorde tyckte jag att han gjorde bra ifrån sig. Tror att han gjorde runt 16 chins 
med 10kg extravikt. Vlatko var dock väldigt kritisk till hans teknik men jag tyckte att det
såg helt okej ut. Det är ju ganska svårt att bedömma eftersom det trots allt var arabiska
chins, är tyvärr ingen expert på såna! ;) Döm själva!^^  
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - frida:

Haha, jävla svårt det där! Men han va ju skitbra ju, kanske lite slarvig teknik men ändå! Inget att kritisera! :)

Svar: Hehe, det verkar så! ;) ja han är jätteduktig! ^^
Simzore