Allmänt, träningspass 100%, 2013, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, bröst, bulk, bulkar, never say you can't, reunion, stark, stark kille, starkare, triceps, träff, vänner

Reunion & PB!

Hej på er! 
 
Det var ett tag sen jag skrev och tyvärr har jag ingen bra ursäkt för det heller. 
Jag har helt enkelt inte haft någon inspiration och saknar saker att skriva. Ska 
dock försöka hitta på lite roliga saker att skriva om framöver.
 
Tro dock inte att jag har lagt av med träningen, tvärtom. Som The Hodge-twins
skulle ha sagt: "I'm making all kinds of gains... All kindzzzz." Slog till exempel nytt
personbästa i bänkpressen idag, ÄNTLIGEN! Har stått och trampat på samma
vikt i typ 8 veckor nu och jag lyckades till slut trycka upp 115 kg. Det var dessutom
förvånansvärt enkelt, kanske låter kaxigt men jag har ju som mål att ta 120 kg innan
jul så det är dags att lägga i en ny växel och riktigt pressa sig. 
 
Figur: Lite av en uppdatering. ^^ vikt: 76 kg
 
Med mig på mitt träningspass hade jag med mig min kompis Fredrik, som jag gymmade 
ihop med under hela gymnasiet. Han pluggar också i Linkan men har inte varit så aktiv
med träningen den senaste tiden och så träffades vi på tåget på vägen hem till dalarna
(glömde nämna att jag var där under helgen och hälsade på familj). Så vi bestämde oss 
för att köra ett pass tillsammans idag och han krigade på. Jag tror att det var lite av den
orsaken som jag lyckades prestera så bra också, man tar alltid i mer när man ser att
den andra också tar i! 
 
Skulle ha maxat 200 kg i marklyften i måndags men jag var dum som drog dit typ 17:00
ALLA är där. Det var sjukt mycket folk, typ 3 personer stod på kö vid varje podie
för att göra marklyft och knäböj. Så målet är inställt på att maxa på torsdag och jag
är ganska säker på att jag kommer att klara det, om inte så har jag ju typ en månad
kvar att försöka. Målet är satt till 200 kg innan jul så det är bara att kämpa på! 
 
Jaja, det var faktiskt skönt att få skriva av sig lite, nu ska jag laga lite käk, blir
kyckling för en gångs skull! ;)
 
Stay strong! 
Stay tuned!
#1 - - frida:

fan vilken bredd du har jobbat fram!! :O Ser fantastiskt ut! :D

Svar: Tack så himla mycket Frida! har ju ett mål att få lika snygg rygg som dig! ;)
Simzore