Allmänt, Personliga framsteg, träningspass 100%, 2013, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, knäböj, never say you can't, squat, stark

Oväntat sätt att tvingas prestera!

Hej på er!
 
Skriver ett litet inlägg nu eftersom jag kommer att vara i skolan till 21:00 ikväll. 
Vi har labbar i en kurs som heter reglerteknik. är faktiskt lite taggad inför
det.
 
Anyway, gårdagens pass blev väldigt krävande. Anledningen till det är inte 
något som jag hade väntat mig när jag gick dit. Jag brukar i princip alltid köra
med samma träningsbyxor varje träningspass som jag tycker är grymt sköna 
och de torkar asfort efter att man har tvättat dem. Igår tänkte jag dock ta ett
par shorts för en gångs skull. Shortsen i fråga hade dock väldigt dålig
passform (vilket skulle visa sig) på mig. Så när jag skulle köra benböj märkte
jag att shortsen åkte ner och jag vet inte hur mycket av min ända som visades
för publiken bakom mig! ;)
 
Figur: Who wouldn't! ;)
 
Jag satte på mig viktbältet och gick på tyngre vikt men bältet gjorde bara saken
ännu värre, var nära på att tappa byxorna helt och jag tvingades bryta setet efter 
2 reps på 110 kg. Jag var sjukt frustrerad och jag var tvungen att slänga bältet åt sidan
och köra utan, men fortfarande på 110 kg. Första gången jag körde utan bälte på den vikten och 
det kändes faktiskt riktigt bra! så tack vare byxorna fick jag tvinga mig själv att 
prestera... Lite sjukt om man tänker efter. En sak är dock säker, jag kommer 
aldrig mer använda de där shortsen på gymmet igen! ;)
 
Figur: gårdagens träningspass!
 
Stay strong!
Stay tuned!