Allmänt, Personliga framsteg, träningspass 100%, 2013, BCAA, always strive to become the strongest version of yourself, biceps, chins, marklyft, never say you can't, rygg, tungt

Nytt PB!

Hej på er! 
Ber om ursäkt att jag inte har varit så aktiv de här senaste dagarna. Har varit 
borta många kvällar då jag vanligen har tid att skriva. 
 
Har dock inte varit inaktiv med träningen, snarare tvärtom. Gjorde idag ett nytt 
personbästa i marklyften trots att det var på ganska kassa villkor (dvs att jag tränade
på morgonen och jag är verkligen ingen morgonträningsmänniska! ;P)
Kände dock att jag verkligen låg på min maximala kapacitet för illamåendet kom redan
efter första setet och frukosten var nära på att komma upp på nästa set! men som tur
var fick jag behålla den och kunde lämna campushallen med hedern i behåll.
 
Figur: Som vanligt tar man lite selfie-bilder på gymmets toalett! nedre ryggen börjar ta sig! ;)
 
Figur: Dagens träningspass, lyckades med två treor på 180 kg trots att det var typ 8:30 på morgonen! ^^
 
 
Stay strong!
Stay tuned!