Allmänt, träningspass 100%, 2013, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, knäböj, never say you can't, stark, stark kille, starkare, styrka, öka, öka i styrka

Det går bra nu!

Hej på er!
 
Hoppas att ni har det bra en kväll som denna! själv har jag det ganska bra, 
sitter och kollar på the walking dead. Sjukt bra serie och jag har typ sett 12
episoder på två dagar! :P
 
Figur: Mörkret faller över Linköping! ^^
 
Figur: The tower of gains! 
 
Blev ett nytt PB i knäböjen idag, klarade av att göra treor på 125 kg, vanligtvis
brukar det ta stopp på 120 kg men jag kände att jag klarade mer. Har även märkt
att jag går ner djupare än förut så jag har troligen blivit ganska mycket starkare på
den senaste tiden. Sitter nu och funderar på hur jag ska göra imorgon, egentligen
är det min vilodag men jag vill verkligen maxa i marklyften då. Jag skulle kunna 
göra det på fredag men risken är stor att jag kommer ha grym träningsvärk i
benen efter dagens pass, det brukar ju bli värst andra dagen efter.
 
Jag känner mig pigg och så, så det ska inte vara några problem att träna imorgon.
Hur tycker ni att jag ska göra? :P
Figur: Dagens träningspass
 
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - Dan-Arnold:

Kör marklyft imorgon! Var inte rädd för att träna pga du tränat. Vad är det värsta som kan hända? Jo du har kört ett träningspass.

Svar: Du är så vis Dan-Arnold, hoppas att du implementerar samma filosofi! ;)
Simzore