|| BEASTMODE ON ||

Hej på er! 
 
Blev lite sent inlägg ikväll, orsaken till detta är att jag följde Dan-Arnolds råd
från kommentaren på förra inlägget. Jag bestämde mig för att träna och jag satt i skolan
till ungefär 19:00 och sedan bar det iväg till gymmet. 
 
Det var rmycket folk idag också men jag var fast besluten om att inget och ingen skulle
få komma i vägen för min maxning på 200 kg i marklyften. Jag var redo att sätta på mitt
"Beastmode"!
 
Figur: enough said! ^^
 
För att inte göra det här till en överdriven novell om hur jag klarade mitt mål så kan
man väl kort och gott säga: 200 kg marklyft ,  ||CHECK!|| ^^. Det var en fantastisk 
känsla att dra upp stången och hålla den där ett par sekunder innan den släpptes
med en intensiv  duns mot podiets golv. Det var meningen att jag skulle filma 
spektaklet men just idag glömde jag att ladda mobiljä*eln och batteriet var dött.
Blev inte ens selfie-bilder i omklädningsrummet! :( ska försöka få med det 
nästa gång, för ni vet ju inte 100% att jag talar sanning, jag kanske sitter och 
skryter om saker jag inte har gjort alls, eller ännu värre, att jag tror att jag har 
gjort dem!(mytoman yo)  ;)
 
men ni får lita på mig så länge, om inte så finns ett antal vittnen som var på 
gymmet denna underbara kväll. Nu känner jag att jag har gjort mig förtjänt av 
lite choklad och käk! Hörs imorgon! 
 
Figur: Sååå god! 
 
Ps: jag är ganska säker på att Dan-Arnold är en mycket vis man 
i sina bästa år! ;)
 
Stay strong!
Stay tuned!