Allmänt 2013, always strive to become the strongest version of yourself, campushallen, jobb, jobbigt, möte, student, tufft

Studentambassadör!

Hej på er! 
Ja som rubriken lyder, idag fick jag reda på att jag hade blivit antagen till att
bli studentambassadör för mitt gym (Campushallen). Det är ett pilotprojekt,
dvs jag och 9 andra kommer att få jobba under gymmet som arbetsgivare,
med syfte att få fler studenter att börja träna. Det ska bli riktigt kul! ser verkligen
fram emot det. Vi skulle ha möte på måndag men jag ska ju hem till dalarna och
jobba så jag fick ta mig in på ett litet personligt möte i eftermiddags i stället, 
det gäller att vara på tårna när chefen ringer och vill ha ett personligt möte
en timme senare! 
 
Han sa på mötet att konkurrensen hade varit hård, många kompetenta sökande
som hade tidigare erfarenheter av att vara med i någon förening och ha hand om en
budget o.s.v. Jag hade ingen av de kvalifikationerna men jag antar att
de gick på min personlighet....Kul i vilket fall som helst! :)
 
Figur: Underbart väder! 
 
Var som sagt en hektisk dag med oplanerade aktiviteter, mammas kille kom lite
tidigare än väntat och hämtade upp lite grejer som skulle upp till dalarna. Det vart
en del när jag tänker efter, frågan blir hur jag ska få det tillbaka till Linköping i höst...
äsch, det är ett begymmer för framtiden! :D
 
Har ni röstat på mig på Body.se förresten? man får rösta varje dag! (Simon perjans är namnet!)
Figur: Jag fick heta Marcus för en dag! har inte sett nån Simon än... :(
 
Till kvällsmat blev det en liten räkwook-soppa med curry och kokos-smak. Slank 
ner utan problem! ;)
Det svåra är att vara logistisk med maten nu, hur mycket ska jag köpa för att det ska räcka 
exakt två dagar till med två stora måltider om dagen osv... Jag tror att jag har koll på läget,
i värsta fall får man väl slänga det som blir kvar! :)
 
 
Figur: Vet inte om den här är ny, jag har i allafall inte sett den förrut! riktigt bra! 
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - Trees, mamma i London:

Roligt att fa ett project att jobba med :) Lycka till!

Svar: Ja det ska bli riktigt kul! tack! :D
Simzore

#2 - - Emma:

Jag ska också vara studentambassadör! Kul att vi båda fick det! Det kommer bli skoj:)

Svar: Shit va kul! då vet vi att det är minst två kompetenta i gruppen! :D
Simzore